پيام تشكر بسيج دانشجويي دانشگاههاي كشور از رهبر معظم انقلاب
متن کامل اين پيام به اين شرح است: با عرض تبريك خجسته ميلاد فرخنده قهرمان كربلا، دخت علي مرتضي (ع) حضرت زينب كبري (س) به ساحت وارث صولت حيدري، مقام معظم رهبري، سپاس بي منتهاي خويش را از عنايات پدرانه آن حكيم فرزانه نسبت به فرزندان دانشجوي خويش در شاخسار پر افتخار بسيج ابراز ميداريم.
زيارت سيماي مصمم، پر اراده و پر مهر آن عزيز، بر صلاب گامهمايمان افزود و دلهاي خسته را از اكسير عشق و اشتياق، جان تازه اي بخشيد و مدهوش از عطر حركت آفرين كلام گهر بار ولي امر خويش، اتحاد و انسجام روز افزون را سرلوحه اعمال و رفتارمان قرار ميدهيم.
در پويش ثابت قدم طريق جاودان خميني كبير (ره) كه تا هماره تاريخ، با نگارههاي خونرنگ اسلاف شهيدمان، فرا راه در تلالو است؛ مصمم هستيم و بر كسوت مقدس بسيج و ارتباط افتخار آفرين آن با سپاه – اين نماد مقاومت انقلابي و شجاعانه – ميباليم.
پيروي محض از رهنمودها و فرامين حضرتعالي را شكرانه توفقيق حضورمان در عرصه كارزار ارادهها و تدبيرها دانسته؛ در كسب مدارج اخلاقي و مجاهدات علمي، تكاپوي بي وقفه اي داشته و خواهيم داشت.
اميد آن داريم تا مثل هميشه فرزندان دانشجوي بسيجي خويش را در وصول به آرمانهاي بلند نظام اسلامي و انجام تكاليف تاريخي نسل فعلي انقلاب اسلامي، مشمول ادعيه زاكيه خويش قرار دهيد.
در پايان ضمن اعلام آمادگي مجدد براي تحقق مطالبات حضرتعالي از آستانه رفيعه حضرت دوست خواستاريم كه سايه بلند عنايت خاصه اش را كه وجود ذي جود قائد غيور و فرزانه ايران اسلامي است همواره در ظل عنايات و توجهات حضرت ولي عصر (عج) مصون و محفوظ فرمايد.
بسيج دانشجويي دانشگاههاي سراسر كشور
کانون دانش آموختگان طرح ولایت